"עזרת אחים" השיקה נכונית נוספת לזכר הנער עזרא שוורץ הי"ד

אבי יעקב No Comments on "עזרת אחים" השיקה נכונית נוספת לזכר הנער עזרא שוורץ הי"ד

יו"ר ארגון "עזרת אחים", הרב אברהם קאפ הודה לתושבי בית שמש היקרים שתרמו את הנכונית לע"נ הבחור עזרא שוורץ הי"ד והבטיח להמשיך את פעולות החסד למען כלל תושבי העיר

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במעמד נכבד ורב רושם השיק ארגון "עזרת אחים" נכונית חדשה לשירות תושבי העיר, המצטרף לשלושת הנכוניות שכבר פעילות בשנים האחרונות, המסיע חולים ובני משפחותיהם לבתי החולים. הנכונית נתרמה על ידי תושבים בבית-שמש, לעילוי נשמת הבחור עזרא שוורץ הי"ד, שנרצח לפני שנתיים על ידי בני עוולה.

בטקס שנערך ברחבת ישיבת "אשרינו" ברחוב המשלט בבית-שמש, נשאו דברים רבנים ואישי ציבור, וכן אמו של עזרא שוורץ הי"ד.

ראש העיר הרב משה אבוטבול אמר במעמד, כי "האירוע הזה מסמל את האחדות בבית-שמש, שהיא גם עיר של חסד. הרב קאפ ועזרת אחים עושים רבות למען העיר. חשוב לי לציין לשבח את ישיבת אשרינו, שבעידוד ראש הישיבה מקיים פעילות רבה של תורה וחסד. זו הגאווה של עירנו. במסגרת הפעילות של העירייה, נתאמץ למצוא שטח מתאים לישיבת אשרינו, בד בבד למאמצנו לאיתור שטח נרחב לפעילות של 'עזרת אחים', שמשנה לשנה מגדילה את נפח הפעילות בעיר. ההוכחה לכך, היא הרכב החדש להסעת חולים ובני משפחותיהם, שבטח יגרום לאחדות וחסד רבים יותר. זה העילוי נשמה הטוב ביותר לבחור עזרא הי"ד, שיביא גם ברכה למשפחתו היקרה".

יו"ר ארגון "עזרת אחים", הרב אברהם קאפ הודה לתושבי בית שמש היקרים שתרמו את הנכונית לע"נ הבחור עזרא שוורץ הי"ד והבטיח להמשיך את פעולות החסד למען כלל תושבי העיר. הרב ברוך הופמן, מנכ"ל "עזרת אחים", הודה לתורמים על היחלצותם לעזרת תושבי העיר, באמצעות תרומת הנכונית.

כן נשאו דברים ראש ישיבת אשרינו, הרב גאטש יודין, הרב דניאל טרופר, נשיא ארגון גשר, ח"כ לשעבר דב ליפמן, ואמו של עזרא הי"ד, תבלחט"א הגב' רות שוורץ, שאמרה בהתרגשות: "זה מביא לנו נחמה ושמחה שזכינו שהוא היה פה איתנו, למרות שזה היה רק ל-18 שנה. אנחנו מלאים תודה ל'עזרת אחים' על הדרך שהחליטו להנציח את זכרו של עזרא".

יצויין, כי נשיא המדינה ראובן ריבלין, שיגר אגרת ברכה למעמד חנוכת הנכונית החדשה, בה כתב כי לצערו לא זכה להכיר את עזרא הי"ד, "אך סיפרו לי על שמחת החיים הסוחפת שלו, על האור והיופי שהכניס בלב כל מכריו ועל שירת חייו הקצרה שהסתיימה מתוך עשיית חסד והתנדבות. הדרך בה בחרתם להנציח את זכרו, מעוררת השראה. נתינה ללא גבול, לכל נזקק, מכל מגזר, היא הליכה בדרכו של עזרא יחיאל הי"ד", דברי נשיא המדינה ראובן ריבלין במכתבו לאירוע.



0 תגובות